۱۲ بهمن ۱۳۹۹
453 بازدید
مقالات تصادفی
- تنظیمات مربوط به امنیت و پسورد در تلگرام
- وردپرس بطور خودکار فناوری FLoC گوگل را غیرفعال میکند
- مرورگرهایی که برای کارهای خاص تهیه شدهاند
- آموزش و تنظیم قابلیت تایپ خودکار متن (AutoText) در ورد
- قابلیت جدید جستوجوی گوگل از کاربر دربرابر اخبار جعلی محافظت میکند
- ویپ (VoIP) چیست؟
- مراقب اثرانگشت مخفی عکسهای خود باشید
- اینترنت اشیا چیست؟
- ویژگی LAMBDA قابلیت ساخت فرمول اکسل را متحول میکند
- نرم افزار word چیست؟ آشنایی با ورد

۱- انتخاب App و سپس انتخاب نرم افزار Email وارد این نرم افزار می شویم تا تنظیمات ایمیل را انجام دهیم.
۲- در این بخش Setup Email نام ایمیل و پسورد ایمیل را وارد نموده و Next را کلیک میکنیم.
۳- نوع اکانت را POP3 انتخاب می کنیم.
۴- در بخش تنظیمات Incoming بایستی در بخش ایمیل و یوزر نام ایمیل شما وارد شود وسایر فیلدها نیز طبق نمونه ی عکس انجام شود.
۵- تنظیمات Outgoing نیز طبق نمونه عکس صورت پذیرد (در فیلد پورت ۲۵ یا ۵۸۷ قابل تنظیم است).
۶- در بخش تنظیمات اکانت حداقل زمان Sync Schedule برابر ۵ دقیقه می باشد.
۷- پس از Done این مرحله اینباکس ایمیل شما در دسترس وقابل مشاهده است.